بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست

  • کد خبر: ۲۲۲۷۹۲
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست
تیم ملی فوتسال فردا در شرایطی مقابل بحرین قرار می‌گیرد که در گام اول یک گل از افغانستان دریافت کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نتایجی که در اولین روز آغاز بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا رقم خورد نشان داد این تورنمنت تفاوت‌های آشکاری با دوره‌های قبل دارد و به احتمال زیاد مدعیان سنتی قهرمانی فوتسال در قاره کهن با سختی و دشواری بیشتری نسبت به دوره‌های قبل در مسیر قهرمانی قرار خواهند گرفت.

تیم ملی فوتسال ایران به رغم آنکه نبرد اول خود در جام ملت‌های فوتسال آسیا را با برتری مقابل تیم ملی فوتسال افغانستان به پایان برد، اما نتیجه حاصله دراین بازی نشان داد فوتسال در افغانستان نیز رشد قابل توجهی داشته و همین که ملی‌پوشان افغان می‌توانند یک بار دروازه تیم ملی فوتسال ایران را باز کنند، خود نشان دهنده رشد و پیشرفت فوتسال در این کشور است.

تیم ملی فوتسال ایران با نتیجه ۳ بریک افغانستان را برد که این نتیجه می‌توند هشداری بزرگ برای وحید شمسایی و شاگردانش باشد تا در ادامه راه با انگیزه بیشتری گام به نبرد مسابقه با دیگر رقبا بگذارند.


تیم ملی فوتسال ایران قرار است دومین بازی خود در جام ملت‌های فوتسال آسیا را امروز مقابل تیم ملی فوتسال بحرین برگزار کند. دیداری که همچون بازی با افغانستان بعید است چالشی برای فوتسال ایران ایجاد کند، اما به هرحال فوتسال ایران از همین ابتدای تورنمنت باید یاد بگیرد که هیچ حریفی را دست کم نگیرد تا احتمالا به مانند تیم ملی فوتسال ژاپن که در اولین گام خود مقابل تیم ملی فوتسال قرقیزستان شکست ناباورانه‌ای را متحمل شد، شگفت زده نشود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->